26 april 2024

Geef je op voor een workshop!

Tijdens onze kerkfair op zaterdag 11 mei organiseren we twee creatieve workshops:

27 maart 2024

Jeugddienst over keuzes maken.

Zondag 7 april is er een jeugddienst met de "Kom zoals je band en onze nieuwe jeugdband. Kom je ook?

20 maart 2024

Kerkfair en Perkplantenactie

Op zaterdag 11 mei 2024 zal de kerkfair en jaarlijkse perkplantenactie van de Protestantse Gemeente Tollebeek plaatsvinden.

Samen kerk zijn

Hé, hallo!
Welkom op de site voor jongeren.
Leuk dat je even bij ons komt kijken.

Wij zijn de jeugdouderlingen en willen graag betrokken zijn bij jullie. Wij horen het graag als er zaken zijn die onze aandacht verdienen! Wij willen het bijvoorbeeld graag weten als je ziek bent of een been hebt gebroken of een ander ongeluk hebt gehad.

Je kunt ons altijd aanspreken, maar ook appen of mailen.

Wat kun je bij ons in de kerk allemaal doen?

Wat kun jij bij ons in de kerk allemaal
doen?

Oppas
We hebben oppas tijdens de diensten. Vind je het leuk om daarbij te helpen, dan kun je ons dat laten weten.

Kinderkerk
Dit is een eigen kinderdienst met een werkje tijdens de preek voor de kinderen van de basisschool. Misschien vind je het leuk om hierbij te helpen, laat het ons weten!

Jeugddienstcommissie
Een hele enthousiaste club jonge mensen die jeugddiensten organiseert. Wil je ook meedenken, dan horen we het graag!

Wat wordt er voor jou georganiseerd
bij ons in de kerk?

Catechisatie
Samen nadenken en praten over het geloof. Dat is fijn, want het geloof en geloven is soms best moeilijk. Er is catechisatie voor de groepen 12/13, 14/15, 16/17, 18+ en belijdeniscatechese. Wil je je opgeven of wil je er iets over vragen: bel, app of mail Mario Ottink.

Wij zijn de jeugdouderlingen van de PKN kerk in Tollebeek:

Mario Ottink,
06-51901439

Jaap Post,

mail ons op:

Jeugdclub
Op een aantal vrijdagen worden er clubavonden georganiseerd. Je gaat dan leuke dingen doen met andere leeftijdsgenoten. Denk aan darten, tennissen, karten, lasergamen. Noem maar op. De club kost € 20,00 voor een heel seizoen.

Honkavonden
Op een aantal vrijdagen worden er honkavonden georganiseerd. Tijdens deze avonden kan je spellen spelen, tafeltennissen, tafelvoetballen of gewoon lekker chillen met je vrienden. De avonden zijn gratis en je krijgt drinken en chips. Ze zijn bedoeld voor alle jeugd dus neem lekker je vrienden mee.

The Passion
Je hebt er vast al eens van gehoord en misschien heb je het al eens op televisie gezien. The Passion is het lijdensverhaal van Jezus met Pasen. Wij willen dit graag met heel veel jeugd tegelijk kijken. Tot 2018 gingen we altijd naar Creil. Vanaf 2019 gaan we naar Nagele. Ga je mee? Superleuk! Laat het ons weten!

Oliebollenactie
De oliebollenactie wordt gehouden op oudjaarsdag. Er komt een bakkraam bij de kerk en daar worden honderden oliebollen gebakken. Wil je meehelpen met het bakken of met het uitdelen? Prachtig! Bel of app met een van de jeugdouderlingen. De opbrengst van de oliebollenactie is voor de jeugd, dus dat kan niet mooier.

Sirkelslag
Dit jaar deden een record aantal groepen mee in Nederland: 678 met in totaal zo’n 7000 jongeren. Superleuk spel met een verhaal en allemaal opdrachten. Je speelt het online op een beamer.

De Samenbinding

Foto's & Video's

Iets bespreken? Neem gewoon contact op!

* Verplicht veld
Predikant Theo van der Louw
06-29816060
‘‘Vanaf zondag 10 december ben ik de predikant van PKN Tollebeek’’ E-mail
Scriba Marijke de Rooder
06-40598718
‘‘Ik ben het aanspreekpunt voor de meest uiteenlopende vragen en verzoeken.’’ E-mail
Voorzitter Janna Willems
‘‘Ik wil me inzetten voor het welzijn van onze kerkenraad en gemeente.’’ E-mail
Jeugdouderlingen Jaap & Gonda ‘‘Wij hebben hart voor onze jeugd! Denk je met ons mee? Spreek ons gerust aan."
Pastoraal Medewerkster Heidi Kramer-de Jong
06-30016897
‘‘Ik vind het heel bijzonder om een schakeltje te mogen zijn in Gods plan met en voor mensen’’ E-mail