27 maart 2024

Liturgie en informatie Paascyclus

Komende donderdag start de Paascyclus. Meer informatie en de liturgie kunt u hier downloaden.

27 maart 2024

Jeugddienst over keuzes maken.

Zondag 7 april is er een jeugddienst met de "Kom zoals je band en onze nieuwe jeugdband. Kom je ook?

20 maart 2024

Palmpasen en Paasbrunch met de kinderkerk

De kinderkerk heeft komende week leuke paasactiviteiten. Kom zondag naar de kerk met je Palmpasen Kruis om hem te versieren en meld je snel aan voor de Paasbrunch op vrijdag!

Samen kerk zijn

Voor de klusochtend en voor het schilderen van de kerkzaal zoeken we hulp.

Op zaterdag 2 juli wordt er weer een klusochtend georganiseerd. Van 09.00 tot 12.00 uur zullen de handen uit de mouwen worden gestoken. Er staan verschillende klussen en opruimwerkzaamheden op het programma.

Bent u in de gelegenheid om mee te helpen? Geef u dan op bij ouderlingkerkrentmeesters Johan Hoekstra, Herman Leijten of via het e-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Het is u vast opgevallen dat de binnenmuren van de kerkzaal niet meer egaal wit zijn. U heeft ook vast gezien dat er in de grote benedenzaal gewerkt wordt aan de inrichting en aankleding van de ruimte, zodat deze meer multifunctioneel te gebruiken is. Zowel de binnenmuren van de kerkzaal als de muren van de benedenzaal zullen daarom geverfd worden.

We hebben over dit verfwerk nauw contact met onze schilder Sebo Post/Broekhuizen Schilders om de klus te klaren. Om kosten te besparen, zijn we op zoek naar mensen in de gemeente die samen met ons en Sebo de klus willen klaren. Het idee is om dit op zaterdagen aan te pakken, maar als er doordeweeks animo is dan horen we dat ook graag. De planning is om dit na de zomervakantie (september) op te pakken.

Houdt u of houd jij van wanden verven/sausen en bent u/ben jij in de gelegenheid om ons hierbij te helpen? Meld je dan aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Kerkdiensten

De Samenbinding

Foto's & Video's

Iets bespreken? Neem gewoon contact op!

* Verplicht veld
Predikant Theo van der Louw
06-29816060
‘‘Vanaf zondag 10 december ben ik de predikant van PKN Tollebeek’’ E-mail
Scriba Marijke de Rooder
06-40598718
‘‘Ik ben het aanspreekpunt voor de meest uiteenlopende vragen en verzoeken.’’ E-mail
Voorzitter Janna Willems
‘‘Ik wil me inzetten voor het welzijn van onze kerkenraad en gemeente.’’ E-mail
Jeugdouderlingen Jaap & Gonda ‘‘Wij hebben hart voor onze jeugd! Denk je met ons mee? Spreek ons gerust aan."
Pastoraal Medewerkster Heidi Kramer-de Jong
06-30016897
‘‘Ik vind het heel bijzonder om een schakeltje te mogen zijn in Gods plan met en voor mensen’’ E-mail