27 maart 2024

Liturgie en informatie Paascyclus

Komende donderdag start de Paascyclus. Meer informatie en de liturgie kunt u hier downloaden.

27 maart 2024

Jeugddienst over keuzes maken.

Zondag 7 april is er een jeugddienst met de "Kom zoals je band en onze nieuwe jeugdband. Kom je ook?

20 maart 2024

Palmpasen en Paasbrunch met de kinderkerk

De kinderkerk heeft komende week leuke paasactiviteiten. Kom zondag naar de kerk met je Palmpasen Kruis om hem te versieren en meld je snel aan voor de Paasbrunch op vrijdag!

Samen kerk zijn

Nog meer dan anders zien we ernaar uit om het begin van het nieuwe kerkelijke seizoen te vieren. Uiteraard volgen we daarbij de richtlijnen van het RIVM.

Het programma ziet er zo uit:

• 10.00 uur - Inloop met koffie en taart. Locatie: rondom de kerk.
  • 10.30 uur - Korte dienst in de buitenlucht, waarbij we een aantal liederen zingen. Bij slecht weer wijken we uit naar binnen en wordt de liturgie daarop aangepast.
  • 10.45 uur - Fotospeurtocht in groepen van 8-10 personen.
  • 12.15 uur - Groepsfoto op het parkeerterrein, met drone, om afstand te kunnen bewaren.
  • 12.30 uur - Borrel
    Springkussen voor kinderen tot en met 12 jaar.
    Lounge voor de oudere jeugd in de benedenzaal van de kerk.
  • 13.00 - Fish en chips
    Vanwege het coronavirus hebben we er dit jaar voor gekozen géén eten mee te brengen, maar het eten te verzorgen.
    We houden daarom aan het einde van de dag een collecte ter bestrijding van de gemaakte kosten.
  • 14.00 uur - Einde startzondag

We vragen u vooraf aan te melden via onderstaande link:

Klik hier om u aan te melden voor Startzondag

Kerkdiensten

De Samenbinding

Foto's & Video's

Iets bespreken? Neem gewoon contact op!

* Verplicht veld
Predikant Theo van der Louw
06-29816060
‘‘Vanaf zondag 10 december ben ik de predikant van PKN Tollebeek’’ E-mail
Scriba Marijke de Rooder
06-40598718
‘‘Ik ben het aanspreekpunt voor de meest uiteenlopende vragen en verzoeken.’’ E-mail
Voorzitter Janna Willems
‘‘Ik wil me inzetten voor het welzijn van onze kerkenraad en gemeente.’’ E-mail
Jeugdouderlingen Jaap & Gonda ‘‘Wij hebben hart voor onze jeugd! Denk je met ons mee? Spreek ons gerust aan."
Pastoraal Medewerkster Heidi Kramer-de Jong
06-30016897
‘‘Ik vind het heel bijzonder om een schakeltje te mogen zijn in Gods plan met en voor mensen’’ E-mail